Szkoły policealne na ulotkach

Studenci z kierunku marketingu i zarządzenia reklamą przeprowadzili ostatnio w jednym z większych miast w centralnej Polsce krótkie badanie na temat stosunku mieszkańców do kolportażu ulotek, ich skuteczności reklamowej oraz produktów i usług, które najczęściej bywają reklamowane na tego typu materiałach promocyjnych.

Ulotki promocyjne – rządzą szkoły policealne

szkoły policealneJak się okazało do najczęściej reklamowanych na ulotkach branż zalicza się przede wszystkim szkolnictwo i edukacja. Zazwyczaj przedmiotem reklamy stają się tanie szkoły policealne w Łodzi oraz szkoły oferujące możliwość podjęcia edukacji przez osoby starsze, które nie posiadają zazwyczaj egzaminu dojrzałości bądź osoby, które nie zaliczyły matury podczas nauki w zwykłym systemie, czyli tak zwane szkoły dla dorosłych. Chętnie na ulotkach reklamują się także szkoły bądź firmy oferujące dodatkowe kursy zawodowe, a także kursy doszkalające bądź zajęcia umożliwiające zdobycie konkretnej umiejętności (oraz odpowiednie zaświadczenia o ukończeniu takiego kursu) jak na przykład kurs fotografii, tańca współczesnego czy modelingu. Kolejna branżą, która często gości na rozkładówce ulotek jest branża dotycząca kredytów – począwszy od kredytów pod konkretne cele (na przykład kredyt hipoteczny) po tak zwane „chwilówki”, czyli pożyczki, które dostanie prawie każdy w dość krótkim czasie i, które wymagają minimum formalności (często pierwsza pożyczka w takich firmach jest darmowa o ile jej spłata nastąpi w terminie).

Są obarczone wysokim oprocentowaniem za każdy dzień spóźnienia w jej spłacie.