Urlop na trasie Green Velo

Tym razem postanowiliśmy, że wakacje spędzimy w mniej konwencjonalny sposób. Długo zastanawialiśmy się, jak zorganizować sobie czas w trakcie urlopu. Marzyło nam się sporo ruchu, ale też chcieliśmy zobaczyć trochę nowych miejsc. Dlatego uznaliśmy, że wyprawa rowerowa będzie znakomitym pomysłem.

Wygoda istotna przy wyborze pokoju

wygodne pokoje green veloOczywiście zdawaliśmy sobie sprawę z tego, iż tras rowerowych w Polsce jest mnóstwo i to w każdym zakątku kraju. Ostatecznie jednak postawiliśmy na wschodnie rejony, a komfortowe podróżowanie umożliwia tam szlak Green Velo. To trasa, która przecina kilka województw i pozwala na zwiedzenie wielu interesujących obiektów oraz obcowanie z naturą, między innymi na Podlasiu czy Mazurach. Zróżnicowane oraz interesujące okolice były ważnym argumentem przy podejmowaniu decyzji o wyborze tych rejonów jako celu czy kierunku podróży. Kolejnym ważnym elementem były miejsca noclegowe. Zależało nam na tym, aby były to wygodne pokoje green velo na szczęście oferuje tego typu rozwiązania. Po całodziennej aktywności na pewno istotny był komfort odpoczynku. Oczywiście także dodatkowe udogodnienia miały znaczenie. Mowa między innymi o stojakach czy garażach dla rowerów, możliwości umycia jednośladów lub sprawdzeniu stanu sprzętu z opcją ewentualnej naprawy. Przy Green Velo można znaleźć obiekty oferujące takie usługi. Jedne znajdują się bliżej szlaku, inne trochę bardziej na uboczu. Cześć gwarantuje opcję zamówienia posiłku, inne zachęcają do chwilowego zostawienia rowerów i wypożyczenia kajaku na spływ. Możliwości jest więc wiele i wakacje na pewno można urozmaicić.

Oczywiście skorzystaliśmy z wielu udogodnień i propozycji. Dzięki temu jeszcze dokładniej mieliśmy okazję poznać okolice, wzdłuż których poprowadzony został szlak. Na pewno nie żałujemy, że postanowiliśmy tym razem spędzić wakacje na siodełku rowerowym. Być może za rok wybierzemy się tam ponownie.